Onze cases

Een site of shop sneller laten draaien, een eigen app of software op maat laten ontwikkelen. Al vanaf begin 2000 helpt ECOM Development organisaties met het realiseren van al deze wensen en meer. Hoe? Hieronder beschrijven wij enkele van onze cases.

In opdracht van Mercedes-Benz Nederland hebben wij een gebruikersvriendelijke dealer portal ontwikkeld. Deze portal met webapp en diverse koppelingen helpt het dealernetwerk om efficiëntie te verhogen en foutgevoeligheid terug te brengen naar een voor Mercedes-Benz Nederland acceptabel niveau. De uitgebreide rapportage module met BI integratie helpt het management bij te sturen waar nodig.

Van B&C Ultra Filtratie kregen wij de opdracht om een oplossing te bedenken om het primaire bedrijfsproces te vereenvoudigen en te optimaliseren. Hiervoor hebben wij een maatwerk oplossing gebouwd die een wirwar aan bestaande software oplossingen en Excel bestanden integreert tot een enkele overzichtelijke en beveiligde portal.

In opdracht van groothandel in armaturen Metalmek Lighting B.V. hebben wij een compleet nieuwe website ontworpen en ontwikkeld. Doel van de website is om het brede assortiment snel en professioneel te presenteren waarbij de website aanvoelt als een shop.

In opdracht van Zorg instelling Stichting Vughterstede hebben wij een nieuwe snelle website ontwikkeld voorzien van een beveiligd bewonersnet en Intranet functionaliteit.

In opdracht van groothandel Betra B.V. hebben wij haar bestaande website met shopfunctionaliteit volledig technisch geoptimaliseerd met zaken als verbeterde filtering- en caching technieken, search engine backend integratie en afbeelding optimalisatie teneinde de gebruikerservaring van de klant enorm te verbeteren.

In opdracht van Smeak foodservice uit Den Bosch hebben wij een webapp ontwikkeld om het bestellen van spullen voor klanten te vereenvoudigen. Tevens is er een koppeling met een online facturatie oplossing door ons gerealiseerd en geïmplementeerd.

Een app om te verbinden. Daar begon het in 2015 allemaal mee. Een app die Businessclubs in staat stelt om op een laagdrempelige en professionele manier leden in the loop en up-to-date te houden. Een app die daarnaast leden helpt bij het zoeken, vinden en verbinden binnen de Business club. De ClubConnect app was geboren. ClubConnect, ondertussen Bundeling(r) heeft sinds de lancering  een enorme groei doorgemaakt en de mogelijkheden dusdanig uitgebreid dat we ondertussen naast Businessclubs nagenoeg elke organisatie kunnen voorzien van een eigen gebruiksvriendelijke communicatie oplossing voor intern en eigen gebruik. Het achterliggen schaalbare platform biedt organisaties naast realtime statistieken en eenvoudig beheer ook vele koppelmogelijkheden via webservices en een API. Bundeling is een voorbeeld ECOM coproductie. Zowel onze ICTers, de Developers als onze designers hebben er aan bij gedragen om Bundeling tot het succes te maken wat het nu is.